[Xàtiva] Comunicat de la Platafoma contra la crisi sobre l'obertura de la borsa de treball local

Des de la Plataforma contra la crisi i les retallades volem fer arribar la nostra opinió respecte l’obertura de la borsa de treball de l’Ajuntament de Xàtiva:

Pensem que qualsevol iniciativa que des de l'Ajuntament s'impulse per a fomentar l'ocupació entre la ciutadania, ha de ser ben rebuda. L'obertura de la borsa de treball que gestiona l'Ajuntament és, doncs, una bona notícia si es pressuposa que el seu funcionament és transparent i la seua eficàcia provada. Per això, des de la Plataforma contra la crisi i les retallades creiem que és necessari oferir un mínim balanç de la seva efectivitat. Informació per exemple sobre el nombre de persones que es van inscriure l'any passat, amb categories i professions i, sobretot, el nombre de col·locacions aconseguides, amb el tipus d'empreses que van utilitzar els seus serveis i el nombre d'ocupacions que es van aconseguir.

No aclarir aquesta qüestió fa témer que la borsa de treball, que tant es publicita fent que molta gent diposite esperances que no poden ser burlades, no siga més que una farsa d'utilitat nul·la o com a molt una agència de col·locació per a gent afí, que és pràctica habitual del PP la de generar expectatives,  com ara  la borsa interna de l'Hospital on dues vegades a l'any l'obren perquè s'inscriguen uns 700 innocents candidats. Total per a contractar als de sempre: amics, fills i pròxims. Això és nepotisme pur i dur i altre ingredient més d'aquest embolic en el qual ens han ficat.